>> Till förstasidan!
 
Produktnyheter
Nilex Mobile nu till iPhone
Först med iPhone App för Service- Desk! Hantera dina ärenden var du än befinner dig!
Läs mer >>
NileXpress
Ny webbaserad lösning för er som söker ett modernt och flexibelt system som är snabb och enkelt att komma igång med.
Läs mer >>
Se på filmen som visar hur man skapar och hanterar ärenden i NileXpress. Klicka här >>
Ladda ned produktblad för Nilex olika system samt moduler.
Klicka här >>
Kontakta mig!
Är du intresserad av NileXpress så kan ni skriva in era kontaktuppgifter nedanför, så återkommer vi!


Kontakta mig
Demostration

Företag
Kontaktperson
Adress
Postnr. och Ort
Telefonnummer
E-post


NileXpress® - Webbaserat ärendehanteringssystem

NileXpress är ett webbaserat ärendehanteringssystem som kan användas inom en mängd områden. Det är inte begränsat till användarsupport utan det är ett givet verktyg för hantering av arbetsuppgifter, nyanställningar, beställningar, HR- frågor, rapportering, förändringshantering och relaterade arbetsmoment. Men endast fantasin och företagets behov sätter gränserna för NileXpress användningsområde.

Ett företag som vill utvecklas och expandera behöver struktur. De olika incidenter, uppgifter och förändringar som äger rum dagligen, varje timme och varje minut på ett företag, kräver ett strukturerat arbetssätt som hjälper medarbetarna att lugnt och metodiskt ta ett ärende i sänder, för att i varje läge ge möjligheter för bästa kreativa lösning. NileXpress är ett anpassat specialverktyg som skapar denna struktur.

Fördelar med vårt verktyg

  • Vi erbjuder dig en verktygslåda för utveckling, förändringar och förbättringar.
  • Optimera de befintliga resurserna och håll reda på den viktiga informationen.
  • Ett informationssystem som hjälper er att hitta vägen till kostnadseffektiva lösningar.
  • Lättar på arbetstrycket för er redan belastade supportpersonal som behöver rätt verktyg.
  • Ingen tidsödande uppstartningsperiod. Värde och effektivitetsökning från dag ett.
  • Nöjd och glad personal med mindre stress och mer tid över för varje arbetsuppgift.
  • Applikationen hjälper personalen att få mer fokus på servicekänsla, tillräcklig fokus på teknik.
  • Ökad kundfokus i ärendena, ökad användbarhet i det dagliga arbetet i programvaran.
  • Möjligheten att uppgradera funktionalitet/moduler inom de viktigaste områdena.
  • Goda rabatter för uppgradering till NilexPlus®.
  • Kontakt med ett företag som ser era behov och möjligheter.

Se presentation av "Installationsprocessen" och hur man "Skapar och hanterar" ärenden i NileXpress.



Funktioner
  • Webbaserat, användarvänligt och modernt gränssnitt
  • Strukturerad ärendehantering och integrerad inventarieadministration
  • Silverlight baserad statistikmotor - för informationsgranskning/rapportgenerering
  • Active Directory integration - automatiskt användarbanksuppdatering
  • Automatisk processintegration/uppdatering genom kundens e-postsystem
  • Registrera inkommande samtal och skicka e-post direkt från systemet
  • Få tillgång till personal och kundinformation via systemet vid behov
  • Möjlighet att uppgradera vid behov till en stor mängd moduler vid expansion
  • Snabbinstallation genom användarvänlig konfigurationsguide
  • Flerspråkssupport (engelska, svenska, danska, tyska.)


Systemkrav
  • Windows Server 2003 / 2008 (32 eller 64 bit)
  • IIS6 eller senare
  • NET Framework 2.0 eller senare
  • SQL Server 2005 och senare, eller SQL Express
  • Installerad och uppdaterad SilverLight plugin
  • 20 GB hårddiskutrymme
  • 4 GB RAM
  • 100 Mbit Nätverkskort


Produktblad - NileXpress® (pdf)

Ladda ned Adobe Reader>>

   

Ett mjukvarusystem för ärendehantering, incident-
och problemrapportering.

 

En komplett lösning för att registrera, organisera
och underhålla uppgifter om verksamhetens
alla inventarier.

 

Web-baserad ärendehanteringssystem som är
enkelt och snabbt att komma igång med.

   
Svenska Datagruppen AB   |   Nytorpsvägen 34,  183 53 Täby   |   Telefon 08-544 960 90   |   E-post info@svenskadatagruppen.se
© Copyright Svenska Datagruppen AB